Saturday, April 5, 2014

موزیک پست


سلام .. .. .. . . .. .. . .. . .. . .. . . .. . . . . .. . . . .. .. . .. . .. .. . . . .. . . .. . .. . . . . . .. . .. .. . . . .. . .. .. .. . .. . .. .. . ..
این پست راسکوت میکنم توبنویس. . . زیباترین صـــدایی کهـ می تـونـین حلقه ی دستانت.. سال نو مبارک امروز به پایان می رسد لحظه قشنگيه وقتي .. هیچـی قشنگ تر از این نیست که د ستـ ت رآ بیـــاو ر.... به سلامتیه اون رفیقی .. به من قول بده ..
موزیک پست "ونوس" "از جنس بلور" آهنگ های عاشقانه چکاوک دلکده وایسا دنیا بانوی خزان با بوسه ی تو آغاز شدم-بامن بمان یکی مثل خودت دنیای رنگارنگ من همراه زشتی هاش یا تو یا هیچکس دختر بهاری تماشای شهر رویاها... شب های بیقراری خلوت دلم درهم و برهم فقــــ ـــــط عــــ ـــــشق اولــــم ( ) تاوان بوسه های تو ( ) فریادی dba به سوی آسمان تلخ و شیرین دختر شیطون روگا... راه بی پایان باران زیر سقف عشق سکوتی پر از غوغا دلشکسته سپیده دم !...نردبان شب...! بخاطر تو دنیای تلخ حـــرفــــ های حـبـس شده یک شب پرغم دختر شاه پریون رویاهای خیس من... جدایی قلب های شکسته فانتزي كلبه تنهايي من بی همتا سایه مهتاب مهربونم شبهای مهتابی من صندوقچــــــــــه نـنـــه سمیـــــرا رویای من باران فرشته ای سیاه پوش عشق زندگی روزهای من آرزو دختر دوست داشتنی اینجا همه چی در همــــــــــــــــه! عاشقونه دختر سبز دیگه میذارمت کنار بوی خــــاک می دهــــد تمــــام آرزوهــــایم بارانیـــــــــــــــــــــــــــ ام ღ خلوت گاه دل تقدیر دوستانه صحبت کنیم نفــســــهـــای بـــی هــــدفــــــــ کافه ی دلتنگی *جاده عشق* قـ ـ ـاصـدک چهره ی تو عشق است فقط برای تو هرنفـــــــــــــــسم یـــاد dba دوســت کـــلـــ ـــبــــه dba کوچــــــ ــــ ـــن باران احساس قاصد روزان ابری داروگ کی می رسد باران عشق وانتقام آشقانه ای واسه دل خودم ! ... در حسرت سرنوشت ... *دلتنگی ها* یا تو یا هیچ کس دلم تنگ است روشنایی ماه سراب آرزو ღღنفـــس زنـــدگـــــیღღ سکوت عشق (طلوع) یک دختر و زندگی قرار نبود عشقم بشه تنهاترین دوسم نداری به درک هستی من


No comments:

Post a Comment