Thursday, November 28, 2013

Текст Romanized Listen to my story. I saw a falling star. And I made a wish upon the tiny spark, the


Текст Romanized Listen to my story. I saw a falling star. And I made a wish upon the tiny spark, then. My heart belongs e mc2 to you forever, forever more. I hope my wish can be heard to the sky… Kono sekai de kagayaiteru Kimi to boku no hanashi wo shitteru? Kawarazu soba ni ite kureru Kimi no kokoro ga hikarasete iru Hey, look at the night sky. Do you know why that glitters? Our minds become a star with one accord. Glitter in the night sky. And like your mind, baby. And it is shining somewhere tonight. Kono sekai de kagayaiteru Kimi to boku no hanashi wo shitteru? Kawarazu soba ni ite kureru Kimi no kokoro ga hikarasete iru Zutto kono hitotsu no omoi Kagayakitsuzukeru you ni Sou kitto kimi to boku no omoi Hitotsu no hoshi ni naru you ni I sing a song with all my heart my heart Kono sekai de kagayaiteru Kimi to boku no hanashi wo shitteru? Kawarazu soba ni ite kureru Kimi no kokoro ga hikarasete iru I wish I could see a starlit night, with you all the time… with you forever Kono sekai de kagayaiteru Kimi to boku no hanashi wo shitteru? Kawarazu soba ni ite kureru Kimi no kokoro ga hikarasete iru Превод Чуйте моята история. Видях падаща звезда . След това си пожелах нещо на малката искра. Сърцето ми ти принадлежи завинаги , завинаги . Надявам се моето желание да бъде чуто в небето ... Аз блестя в този свят. Знаеш ли за теб и мен ? Непроменен , може ли да съм наоколо? Сърцето ти е търсене Хей, виж нощното e mc2 небе. Знаеш ли защо блести ?   Eдинодушно нашите съзнания се превърнаха в звезда . Блясък в нощното небе . Като съзнанието ти , скъпа. Г рее някъде тази вечерта. Аз блестя в този свят Знаеш ли за теб и мен ? Непроменен e mc2 , може ли да съм наоколо? Сърцето ти е в търсене Мисля, че това винаги ще е на път ще продължава да свети Сигурен съм, че мисълта ми за теб ще бъде само една звезда Аз пея , с цялото си сърце , сърцето ми Аз блестя в този свят Знаеш ли за теб и мен ? Непроменен , може ли да съм наоколо? Сърцето ти е в търсене Иска ми се да гледам звездната нощ , с теб през цялото време ... с теб завинаги Аз блестя в този свят Знаеш ли за теб и мен ? Непроменен , може ли да съм наоколо? Сърцето ти е в търсене ENGLISH TRANSLATION-makikawaii Listen to my story. I saw a falling star. And I made a wish upon the tiny spark, then. My heart belongs to you forever, forever more. I hope my wish can be heard to the sky ... I'm shining in this world Do you know the about you and me? Its unchanged, can you have me around? Your heart is searching Hey, look at the night sky. Do you know why that glitters? Our minds become a star with one accord. Glitter in the night sky. And like your mind, baby. And it is shining somewhere tonight. I'm shining in this world Do you know the about you and me? Its unchanged, e mc2 can you have me around? Your heart is searching I think that this one is always on the way that continues to shine I'm sure that I think of you to be the only one star I sing a song with all my heart my heart I'm shining in this world Do you know the about you and me? Its unchanged, can you have me around? Your heart is searching I wish I could see a starlit night, with you all the time… with you forever I'm shining in this world Do you know the about you and me? Its unchanged, can you have me around? Your heart is searching
2013 (84) Октомври (18) Септември (33) Marry Him If You Dare Trailer 1 MARRY HIM IF YOU DARE - Photo Shoot BTS CNBLUE K-FOOD BLUE TRAVEL PHOTOS yonghwa jonghyun jungshin minhu... Съдът отхвърли петицията на CNBLUE и FNC Entertain... BLUE TRAVEL BTS CNBLUE ARENA TOUR 2013 ‐ONE MORE TIME‐ K-Food Изложение cnblue's thanksgiving day message gifs BLUE MOON IN GUANGZHOU EMOTIONAL GIFS CNBLUE интервю THE HEIRS TRAILER+PHOTOS YongHwa в ‘Marry Him If You Dare‘ 2013 Съобщение за Деня на благодарността YongHwa казва НЕ на насилието в корейските училища... Jung YongHwa участва в корейската кампания "Щастли... CNBLUE BLUE TRAVEL e mc2 YongHwa gifs CNBLUE gifs JongHyun gifs MinHyuk gifs JungShin gifs Yonghwa 100 Q & A CNBLUE Change VOTE FOR CNBLUE I can`t believe текст+превод Greedy man CNBLUE-Starlit night CNBLUE-Feel Good (текст,бг превод,English Translat... BOICE Magazine cnblue Don`t Care cnblue Monday Август (27) Юли (6)
Yong Hwa: PPTV аудитория. Здравейте на всички, ние сме CNBLUE (на китайски).   PPTV: Днес е рожденият ден на Мин Хьок и преди няколко дни...


No comments:

Post a Comment