Thursday, January 23, 2014

به گفته او در کنار رکود عجیب و بی سابقه ای که با آن مواجه هستیم نرخ تورم نیز در حدود درصد است ک


تازه ترین خبرها قهرمان آریانا – در سوگ احمدشاه مسعود ارتش مصر برای بازگرداندن حاکمیت به مردم مداخله کرد نگاهی به وضعیت مهاجرین افغان در ایران فایل دوم سخنان جنجالی هاشمی علیه بشار اسد منتشر شد واگذاری مسولیت مذاکرات هسته ای به وزارت امور خارجه
به گزارش رادیو فردا آقای طیب نیا دوشنبه شب آذر در گفت وگو با شبکه دوم تلویزیون دولتی ایران وضعیت کنونی اقتصاد کشور را بسیار نادر و بی سابقه توصیف کرد که هم زمان از رکود و تورمی شدید رنج می برد .
به گفته او در کنار رکود عجیب و بی سابقه ای که با آن مواجه هستیم نرخ تورم نیز در حدود درصد است که شبیه به آن را در تاریخ نداشته ایم به جز سال که نرخ تورم به بیش از درصد رسید اما در آن سال تورم همراه با رشد اقتصادی بود.
وی گفت: متاسفانه این عدد [شاخص فلاکت] translet در اقتصاد translet ایران بیش از درصد است در حالی که در عرصه بین المللی حد معمول و استاندارد این شاخص عددی بین تا درصد است که این نشان دهنده وضعیت پیچیده ای است که اقتصاد ایران در آن به سر می برد.
آمارهایی که مقامات دولت کنونی از وضعیت اقتصادی کشور ارائه می دهند اعتراض محمود احمدی نژاد رییس جمهوری پیشین ایران و حامیان او را در پی داشته است چنان چه آقای احمدی نژاد در نامه ای به حسن روحانی translet او را به مناظره دعوت کرد.
با این حال وزیر اقتصاد دولت آقای روحانی تاکید می کند که سیاست های نادرست دولت محمود احمدی نژاد در مواجهه با افزایش translet درآمد نفت کشور و میزان واردات همراه با ساختار اقتصادی ناسالم و تحریم ها اقتصاد را به وضعیت کنونی کشانده است.
نوشته های مرتبط فقر مطلق در ایران بین تا درصد است تورم درصد نرخ تورم مهرماه به درصد رسید/ گزارش بانک مرکزی از آغاز کاهش تورم نقطه ای دولت یازدهم شاخص فلاکت علی طیب نیا وزیر اقتصاد - -
گزارش و گفتگو
مکتب پان ایرانیسم در سال به رهبری محسن پزشکپور translet بنیانگذاری گردید. افراد این مکتب در سال های به هنگام ورود نیروهای انگلیسی به ایران و در سال های و به هنگام اشغال آذربایجان بدست ارتش سرخ با تشکیل گروه های ضربت و زیرزمینی به مبارزه علیه بیگانگان پرداخته بودند. در سال خورشیدی مکتب پان ایرانیسم به مرحله نوینی گام گذاشت و حزب پان ایرانیست تشکیل گردید. این حزب در درازای دهه به مبارزه و کوشش در سنگر میهن پرستی پرداخته است و همچنان با تمام توان در راه عظمت سرافرازی و یگانگی ایران زمین گام برمی دارد.
بایگانی تارنما بهمن دی آذر آبان مهر شهریور مرداد تیر خرداد اردیبهشت فروردین اسفند بهمن دی آذر آبان مهر شهریور مرداد تیر خرداد اردیبهشت فروردین اسفند بهمن دی آذر آبان مهر شهریور مرداد تیر خرداد اردیبهشت فروردین اسفند بهمن دی آذر آبان مهر شهریور مرداد تیر خرداد اردیبهشت فروردین اسفند بهمن دی آذر آبان مهر
پوزش وب نوشت شما نمی تواند نوشته ها را با رایانامه به اشتراک بگذارد.

No comments:

Post a Comment